Wednesday, May 20, 2009

Bitches in Cinema

Have you ever encountered any bastard/bitch-acting homosapiens in the cinema?
Damnnnnnn....... I've just been the "lucky" one. It was a "twin pack combo", man...

Let me tell you what, the other day when i was in XXX cinema to catch Star Trek with JB, there was this fatso uncle sat right next to me. The minute he shoved his butt into the seat next to
me.. i was like ~holy crap~, this aint good, this aint good. The smell was similiar to something like a belacan flavoured cheese in your grandfather's one-month-old unwashed socks cooked with salted fish!!! Obviously i had to endure the "wonderful" smell for a good 2 hours larrrr!!! Gracious God, even JB could smell it ok!! See how powerful it is, even powerful than Barack Obama!!

Anyway, the uncle came with his wife sitting next to him, i wonder how his wife could have tahan(endured) with her hubby's "fantastic" odour for all these years.
*sniff* *sniff* ~ahhhhhh~~

I said it was a twin combo right, so here comes the second one. There're this herd of buffalos, a family of 8, 4 kids, 3 middle age ladies/aunties - believed to be the mothers of the kids-, and a young lady. Gosh, i can tell you they were seemed to be just came out of the Amazon jungle. Seriously they behaved like it!! No kidding at all, it was my first time seeing such beings acting like that.

Right, even before the shows starts the aunties were happily babbling and munching on snacks. The kids were talking out loud, running around their places like it's their home sweet home. Well, surprisingly the aunties did NOTHING to the kids. Luckily i was sitting about 10 seats away from them, but still i got annoyed. When the show started and all the way till the end, the aunties just couldnt keep their big fat mouth shut for a second?!! When i turned around, Wahhhlaaao..... They were sitting face to face to each other like sitting in a living room at home and yak yak yak like nobody's business!!! Yes, they were talking quite loud that my place could hear them. I wonder if they were here for the movie or gossiping!! Geezzzz, i feel like slapping them one by one!!! Especially the adults. The kids were running up and down, left and right really as if the cinema is owned by their great grandpapa!! JB & I just couldnt stop rolling eyes at them.


What made me beh tahan (cant stand it) was out of sudden one of the kid run across loudly all the way from one end of the cinema to the other, *THUMP* *THUMP* i was like, ok.ish... Then there came another one, *THUMP* *THUMP* *THUMP*, yet another one, *THUMP* *THUMP* & another one *THUMP* *THUMP* *THUMP* .... Arrrrrggggghhhhh!!!!!!! Dont the adults feel embarassed?!! Even a little?? Which kampung(village) do they come from???? At least ask the kids to Shut da Fish Up!!!!

I wonder too how the people sitting behind them could stand them, if i were them i wouldnt hesitate to give them fish slaps right away!!
As i was complaining to JB throughout the show, i really wanted to come up to them and
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

18 comments:

fuzpeiz said...

hahahahahaah...eceh more macho than u larr...
the guy shake his leg,kena eceh chair...eceh terus looked behind..stared at him n scolded him..terus he duduk diam diam..hahahahaha...

Merv said...

i experience that before. There were bunch of assholes sitting behind me, kicking my chair and talking like their mother house Damn... Really hate those idiots

fiona said...

wahhh i think this is the 1st time seeing u this angry....

i think u just go up to those adults n tell them to keep quite...

ging3rcola said...

wakaka.. terus slap la~ lolx

Kenny Japheth S.C. said...

you deserve to be sent back to prep school!!!! Spell Obama's name correctly!!!!

sen said...

if me im jz going to kill one by one! LOL

Cedric Ang said...

thats why i only watch movie at premier

~LeuMaS~ said...

i met this situation before. So i grab the kid and stare at him fiercely without a word... then the little boy macam kena shock, he jst went back to his seat and never make a noise again :)

Ad Infinitum said...

hahaha poor eric! Yea, you should bitch slap them with a rainbow trout! Those people are just irritating dickheads. That's why... SHOULD ALWAYS GO TO GOLD CLASS! =p

If only going to gold class was that affordable :)

eliza natsuko said...

the farting part, yes, i've been through that and heck, it was hell!!! but i guess urs was super combo with the kids and aunties. lol.

btw, that last pic rox! XD

erictbk said...

Fupei: eh, but in my case, those buffalos were 10seats away from me wor, if only they were near me...

Merv: Yea, some ppl just dont know how to behave in public..shameful

fiona: haha, that's why, dont play play with me boatmate, i sure kick u down the boat if u get into my nerves..wahahaha

WaiKeat: I slap u, want?ahah

Kenny: sorry, haha, one extra "r" ni ma... no big deal, change back lorrrr

Sen: i wana watch movie with you then, wana watch how u're gona kill them..haha

Cedric: Ya, i agree with ya..

Leumas: OMG, u are so scaryyyyy.... poor the boy..ahha, u shd to that to his parents..

Jon: Yea, you say so, Gold class heh? $$??? Shd try "tai tai" slap instead..XD

Eliza: that wasnt a fart, it was the body odour, i shd ammend something in my post...aha...rox leh, dun "pray pray" with that boy heh... XD

成亿 said...

well to malaysia...oops u'r malaysian i 4got...

it's damn annoying having those bastard ppl making noises in cinema...wen u wanna enjoys d movie those idiots spoil d fun onli...like wen d hero n heroine were havin romantic moments sudd sum1 phone rang...d mood spoil d...

Shiuji said...

you went to a XXX cinema? OMG... I donNoe you so hamsap...

hehe... poor thing.. cant enjoy movie... wait me go back... i go watch with you... didnt u complaint to the counter?

pei sin said...

lol...I bet everyone encounter situation like yours before...the only different will be better or worse...mine is people kicking my chair from behind...

^NgoH KoNgWiT^ said...

think those aunty and children are from jungle, or just released from jail LOL

erictbk said...

sengaik: yea, but i've not come to that situation yet...

Shiuji: not that XXX u tink lar, u lar hamsap..haha
nope, no need complain lar, no point also..

Peisin: they were lucky to be 10seats away frm me...XD

Willy: yalo, thts wht i said...

Cedric Ang said...

@Ad Infinitum : If they make Gold Class affordable, then, the aunties and uncles from the Kampung will be there also ..

David the Эџбθ†ђĭҝд said...

LMAO! You're right, they're bastard and bitches. xD